מדיניות החזרות והחלפות
- מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
החזרות והחלפות-
- ניתן להחזיר/להחליף הזמנה עבור לקוח בכל עת, ובתנאי כי הלקוח יידע את הנהלת האתר לגבי החזרה/החלפה עד כ-14 ימים מקבלת ההזמנה.
- במקרה של החזרה/החלפה לא יינתן זיכוי כספי אלא אפשרות הזמנה באתר בשווי ההזמנה שהוחזרה בגין אותה קולקציה/קולקציות קודמות ולא קולקציה חדשה שהגיע לאחר ההזמנה המקורית.
- במקרה של החזרה/החלפה כלל עלויות המשלוח יחויבו ע״י הלקוח.
- ניתן לקבל זיכוי כספי עבור הזמנה עד 24 שעות בלבד לאחר קבלת ההזמנה באותה הדרך שבה שולם.
- הביטול יהיה כרוך בדמי משלוח של החבילה/המוצר אל ביתו של הלקוח ובחזרה לחברה בעלות של 80 ₪. על אף האמור בס' זה ו/או בכל הוראה אחרת בתקנון, ביטול והשבה לא יחולו לגבי מוצר שעלות רכישתו פחותה מ-50 ₪.
- מובהר כי במקרה של החזרה, סכום ההחזרה יהא מחיר המוצר בניכוי 5% ממחירו או 100 ₪ לפי הנמוך.
- האחריות והתשלום עבור הגעת המוצר בשלמותו בחזרה לחברה תחול על הלקוחה.
- זיכוי כספי יינתן לכרטיס האשראי או לחשבון ה- PayPal בו בוצעה ההזמנה בלבד בכפוף להוראות הדין וללוחות הזמנים של חברות האשראי ורק לאחר שהמוצר הושב לחברה מבלי שנעשה בו שימוש ו/או סימנים לשימוש ו/או פגם בו ו/או באריזתו. החברה תהא בעלת השיקול דעת הבלעדי בכל הקשור למצב המוצרים המוחזרים וכל מוצר אשר יגיע לחברה בבקשה להחזרה לאחר שימוש ו/או סימנים לשימוש ו/או פגם בו ו/או באריזתו וככל שתמצא כי המוצר אינו עומד בתנאי ההחזרה/ביטול הרכישה, לא תזכה את הלקוחה בסכום הרכישה ותשלח את המוצר שוב לביתה תוך חיובה בתשלום דמי משלוח נוספים בסך של 35 ₪.
- לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים שנקנו בסייל.
- יצירת קשר בגין בקשה לביטול/החזרה/החלפה יהיה באמצעות קשר טלפוני בלבד שיזום הלקוח עם הנהלת האתר על מנת למקסם עמידה בזמנים בכפוף לתקנון.
ביטולים –
- מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
- ביטול הזמנה יתאפשר עד 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, בכפוף לכך כי ההזמנה לא יצאה לשילוח.
- במקרה של ביטול בכפוף לתנאים, הלקוח לא יחוייב עבור ההזמנה.
- ניתן לקבל זיכוי כספי עבור ביטול הזמנה עד 24 שעות בלבד לאחר קבלת ההזמנה באותה הדרך שבה שולם.
- לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים שנקנו בסייל.
- האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
- הודעה על ביטול או הפסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש או תשיב לו כל סכום ששולם בגין המוצרים ככל ששולם.
- יצירת קשר בגין בקשה לביטול/החזרה/החלפה יהיה באמצעות קשר טלפוני בלבד שיזום הלקוח עם הנהלת האתר על מנת למקסם עמידה בזמנים בכפוף לתקנון.
זמינות ומיקום אזורי –
- זמינות השירותים כפופה למועד אשר נקבע עם הנהלת האתר.
- בכל שאלה או בירור לגבי השירותים ניתן לחייג אל הנהלת האתר בטלפון 0507311336.
מדיניות משלוחים –
- מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 3-7 ימי עסקים.
- סוג המשלוח הקיים באתר הוא: משלוח עד הבית.
- עלויות המשלוח הינם כפי שהן מופיעות בעמוד התשלום.
אחריות ושירות –
- ההזמנות ינתנו בהתאם לחבילות ההזמנות אשר יוצעו ע"י הנהלת האתר עם תחילת תהליך ההזמנה.
- אורך תהליך ההזמנה הינו ע"פ מועד הזמן אשר נקבע מראש.
- הנהלת האתר אינה אחראית על נזקים פיזיים או כספיים או כל נזק אחר הנגרמו במהלך הספקת ההזמנה או בעקבות השימוש במוצרים.
- הנהלת האתר מסירה מעליה כל אחריות מהתכנים הנכתבים באתר או מהשימוש בהם והשלכותיהם.
יצירת קשר –
- לכל שאלה ופנייה ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר בטלפון 0507311336 או במייל [email protected] בשעות הפעילות של האתר.